
La Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa ha posat en pràctica el seu Pla de Millora Empresarial amb dues empreses de Cartagena de Índias, a Colòmbia. Es tracta de la penúltima fase del projecte de cooperació que es duu a terme amb la Cambra de Comerç de Cartagena de Índias.
La iniciativa, que s'ha dut a terme durant la primera quinzena del mes de novembre, ha orientat dues companyies de la zona en la recerca d'oportunitats a través de la detecció de les seves debilitats, fortaleses i amenaces.
L’entitat col·labora en el desenvolupament del teixit empresarial d’aquest territori des de l’any 2008. De de llavors, ha format els consultors i tècnics de la Cambra de Cartagena de Índias (a Colòmbia) en l’assessorament a empreses, perquè ho puguin aplicar a la gestió i praxi diària de les empreses i així dinamitzar l’economia del territori.
A través d’aquest projecte, que compta amb el suport institucional d’ACC1Ó i l’Agència Catalana de Cooperació, es pretén que les empreses d’aquest territori colombià siguin més professionalitzades, eficaces, competitives i amb un nivell qualitatiu més alt.
D’aquesta manera, la Cambra de Terrassa ha contribuït al desenvolupament econòmic de l’àrea d’influència de la Cambra de Cartagena de Índias, que concentra un mercat de més de 1.200.000 persones, dedicat principalment al turisme i al comerç familiar.
La iniciativa, que s'ha dut a terme durant la primera quinzena del mes de novembre, ha orientat dues companyies de la zona en la recerca d'oportunitats a través de la detecció de les seves debilitats, fortaleses i amenaces.
L’entitat col·labora en el desenvolupament del teixit empresarial d’aquest territori des de l’any 2008. De de llavors, ha format els consultors i tècnics de la Cambra de Cartagena de Índias (a Colòmbia) en l’assessorament a empreses, perquè ho puguin aplicar a la gestió i praxi diària de les empreses i així dinamitzar l’economia del territori.
A través d’aquest projecte, que compta amb el suport institucional d’ACC1Ó i l’Agència Catalana de Cooperació, es pretén que les empreses d’aquest territori colombià siguin més professionalitzades, eficaces, competitives i amb un nivell qualitatiu més alt.
D’aquesta manera, la Cambra de Terrassa ha contribuït al desenvolupament econòmic de l’àrea d’influència de la Cambra de Cartagena de Índias, que concentra un mercat de més de 1.200.000 persones, dedicat principalment al turisme i al comerç familiar.