La Cambra de la Propietat ha procedit abans de finalitzar l'any 2012, a l'adquisició d'un nou local al carrer de Vàzquez de Mella, 3 de Terrassa, molt proper a la seu de la pròpia. L'entitat , que va traslladar-se al seu domicili actual el 27 d'abril de 2011, ha vist augmentada de forma continuada la seva activitat des de llavors, ampliant serveis i millorant els existents.
La finalitat de l'adquisició és la implantació d'un servei a les Comunitats de Propietaris en el vesant de l'administració de les Comunitats. La necessitat de dotar a la Cambra de més espai d'atenció al públic és la motivació de la nova implantació.
S'espera que les obres s'acabin en el termini d'un parell de mesos i a partir de llavors s'oferirà públicament el nou servei.
La Cambra de la propietat amplia serveis
L'entitat obre un espai especial destinat a les comunitats de propietaris
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de gener de 2013 a les 18:01
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental