L'Associació Intercultural Musulmana de Terrassa i l'Associació Intercultural Ibn Rochd amb el patrocini de Chaabi Bank organitzen la tercera edició de l'acte commemoratiu del dia internacional de la dona.
L'acte tindrà lloc aquest dissabte a les 17h al centre cívic Montserrat Roig. Hi intervindran Chaabi Bank i la regidora Lluïsa Melgares. Queden pendents de confirmar el cònsul del Marro Yassir Fares i el cònsul dels EUA, Marcos Mandojana.
Les dones a les quals es retrà homenatge són:
- Geanina Boicu, cònsul general de Romania, llicenciada en Ciències Polítiques i Administració Pública, Universidad de Bucarest, Màster en Lideratge per la Gestió Pública i Política, va treballar com a funcionària al Departament de Polítiques d'Igualtat de la Diputació de Barcelona i a l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
- Fatima Taleb és mediadora comunitària, llicenciada en lletres modernes i regidora de l'Ajuntament de Badalona. És la primera regidora musulmana a Badalona.
- Ikram Benktib El Harrak: Polícia local de Terrassa, porta el tema de relacions amb la comunitat musulmana.
- Maite Selva Pipó, Cap de l'Oficina Municipal d'Atenció al Públic, Màster en temes d'immigració, era tècnica de serveis sociales i responsable del Programa Municipal de Nova Ciutadania.
- Àngels Font Carnicé, membre de la Comissió d'Igualtat a Terrassa
- Erika Torregrossa Acuña, jurista del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, és professora associada de la Facultat de Dret de la UB. Màster en Lideratge per a la Gestió Política UAB. Membre de l'Associació Catalana Juristes Demòcrates, Dones Juristes i CCOO.
- Dunia Carulla Mirada: artista, pintora i esciptora del llibre: "Un amor sin velo".
- Fatima Ahmed, té una llarga trajectòria personal i professional de promoció d'oportunitats per a les dones, treballa des de fa anys per l'empoderament de les dones immigrants a Catalunya, específicament al barri del Raval de Barcelona, a través de l'Associació Intercultural Diàlegs de dona, de la qual n'és cofundadora i presidenta des del 2013.
Al finalitzar l'homenatge, hi haurà poemes de la poeta catalana Consol Vida Rivas. I posteriorment un refrigeri.
La Comunitat Musulmana de Terrassa celebra el Dia de la Dona
Societat
L'acte homenatjarà el paper i la lluita de diverses personalitat femenines a Terrassa i Catalunya
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
04 de març de 2016 a
les 18:25
Actualitzat el
04 de març de 2016 a les
18:35
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
