L'Associació Intercultural Musulmana de Terrassa i l'Associació Intercultural Ibn Rochd amb el patrocini de Chaabi Bank organitzen la tercera edició de l'acte commemoratiu del dia internacional de la dona.
L'acte tindrà lloc aquest dissabte a les 17h al centre cívic Montserrat Roig. Hi intervindran Chaabi Bank i la regidora Lluïsa Melgares. Queden pendents de confirmar el cònsul del Marro Yassir Fares i el cònsul dels EUA, Marcos Mandojana.
Les dones a les quals es retrà homenatge són:
- Geanina Boicu, cònsul general de Romania, llicenciada en Ciències Polítiques i Administració Pública, Universidad de Bucarest, Màster en Lideratge per la Gestió Pública i Política, va treballar com a funcionària al Departament de Polítiques d'Igualtat de la Diputació de Barcelona i a l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
- Fatima Taleb és mediadora comunitària, llicenciada en lletres modernes i regidora de l'Ajuntament de Badalona. És la primera regidora musulmana a Badalona.
- Ikram Benktib El Harrak: Polícia local de Terrassa, porta el tema de relacions amb la comunitat musulmana.
- Maite Selva Pipó, Cap de l'Oficina Municipal d'Atenció al Públic, Màster en temes d'immigració, era tècnica de serveis sociales i responsable del Programa Municipal de Nova Ciutadania.
- Àngels Font Carnicé, membre de la Comissió d'Igualtat a Terrassa
- Erika Torregrossa Acuña, jurista del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, és professora associada de la Facultat de Dret de la UB. Màster en Lideratge per a la Gestió Política UAB. Membre de l'Associació Catalana Juristes Demòcrates, Dones Juristes i CCOO.
- Dunia Carulla Mirada: artista, pintora i esciptora del llibre: "Un amor sin velo".
- Fatima Ahmed, té una llarga trajectòria personal i professional de promoció d'oportunitats per a les dones, treballa des de fa anys per l'empoderament de les dones immigrants a Catalunya, específicament al barri del Raval de Barcelona, a través de l'Associació Intercultural Diàlegs de dona, de la qual n'és cofundadora i presidenta des del 2013.
Al finalitzar l'homenatge, hi haurà poemes de la poeta catalana Consol Vida Rivas. I posteriorment un refrigeri.
La Comunitat Musulmana de Terrassa celebra el Dia de la Dona
L'acte homenatjarà el paper i la lluita de diverses personalitat femenines a Terrassa i Catalunya
Ara a portada
Publicat el 04 de març de 2016 a les 18:25
Actualitzat el 04 de març de 2016 a les 18:35
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa