La Policia Municipal de Terrassa ha realitzat des de dissabte un total de 70 intervencions en establiments de la ciutat per informar als propietaris de les mesures adoptades amb l'entrada en vigor de l'estat d'alarma sanitària pel COVID-19.
[noticia]72899[/noticia]
Les tasques de les patrulles del cos de seguretat egarenc van centrar-se en informar de l'obligació del tancament dels establiments, amb excepció dels comerços alimentaris i farmàcies, entre d'altres. En la majoria de casos, els agents van entrar en bars, que han de restar tancats mentre s'allargui la situació d'emergència.
[noticia]72900[/noticia]
En la mateixa acció, la policia també va informar a la ciutadania que es trobava a la via pública de la necessitat de complir els requeriments de l'estat d'alarma. Aquesta tasca va ser eminentment informativa i no es va produir cap sanció per aquest fet, com sí que ha passat a Sabadell.
[noticia]72902[/noticia]
[noticia]72891[/noticia]
[noticia]72914[/noticia]
[noticia]72898[/noticia]
La policia intervé en una setantena d'establiments a Terrassa en compliment de l'estat d'alarma pel coronavirus
Societat
El cos municipal va actuar en una setantena de comerços, dels quals la majoria eren bars
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
16 de març de 2020 a
les 19:30
Actualitzat el
17 de març de 2020 a les
11:32
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
