La intèrpret i regidora de Cultura de Terrassa, Rosa Boladeras, ha estat reconeguda com a millor actriu als premis Barcelona Teatre pel seu paper d' Antònia a "La Rambla de les Floristes". Es tracta d'una obra produïda i programada pel Teatre Nacional de Catalunya i dirigida per Jordi Prat
L'obra ha estat la gran vencedora de la tercera edició dels premis, escollits pel públic d'arts escèniques de Barcelona. A banda del reconeixement de Boladeras, la producció s'ha endut el premi a Millor espectacle teatral i a la Millor actriu de repartiment, per a Clara Altarriba.
"La reina de Las Ramblas" i "Jerusalem" també han destacat amb dos premis cada un. Gràcies a la seva actuació en aquesta última, el també actor terrassenc Pere Arquillé s'ha endut el premi al millor actor.
La terrassenca Rosa Boladeras guanya el premi Barcelona Teatre a la millor actriu
L'actual regidora de Cultura ha rebut el reconeixement pel seu paper d'Antònia a 'La Rambla de les Floristes'
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
-
Publicat el 16 de setembre de 2020 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any