La intèrpret i regidora de Cultura de Terrassa, Rosa Boladeras, ha estat reconeguda com a millor actriu als premis Barcelona Teatre pel seu paper d' Antònia a "La Rambla de les Floristes". Es tracta d'una obra produïda i programada pel Teatre Nacional de Catalunya i dirigida per Jordi Prat
L'obra ha estat la gran vencedora de la tercera edició dels premis, escollits pel públic d'arts escèniques de Barcelona. A banda del reconeixement de Boladeras, la producció s'ha endut el premi a Millor espectacle teatral i a la Millor actriu de repartiment, per a Clara Altarriba.
"La reina de Las Ramblas" i "Jerusalem" també han destacat amb dos premis cada un. Gràcies a la seva actuació en aquesta última, el també actor terrassenc Pere Arquillé s'ha endut el premi al millor actor.
La terrassenca Rosa Boladeras guanya el premi Barcelona Teatre a la millor actriu
L'actual regidora de Cultura ha rebut el reconeixement pel seu paper d'Antònia a 'La Rambla de les Floristes'
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de setembre de 2020 a les 17:00
Et pot interessar
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental
-
Societat Comencen les obres per millorar la connexió entre la B-40 i l'A-2
-
Societat Així són faves del Vallès, el nou producte singular de les comarques de Barcelona
-
Societat Polèmica pel gir ultracatòlic d'una escola de Terrassa
-
Societat Terrassa ofereix 29 casals d'estiu per a joves i infants