La zona blava de Terrassa ja fa un mes i mig que funciona amb tota normalitat i tothom que vol deixar-hi el cotxe a determinades hores del dia ha de cotitzar. Un preu diferent, cal recordar, segons els carrers. A l'agost va ser gratuïta, com d'altres vegades.
Molts cops s'ha parlat, des de l'Ajuntament, de la possibilitat d'acabar amb aquesta pràctica estiuenca, tan ben rebuda pels conductors i conductores. Tanmateix, els estudis municipals demostren que segueix sent una bona opció. La regidora de Via Pública i Mobilitat del Consistori, Lluïsa Melgares, ha confirmat que el proper agost del 2010 la ciutadania podrà tornar a deixar el cotxe sense pagar a les zones marcades en blau.
L'edil socialista ha explicat que no es va detectar cap tipus de queixa durant les setmanes en les que va ser de franc. Sí que reconeix que van estar força més plenes del normal, però és una situació que entra dins de la normalitat. ATERRASSA.cat va poder comprovar-ho. No era fàcil trobar un lloc, però amb un parell de voltes i una mica de paciència es podia deixar el vehicle. L'objectiu d'aquesta mesura és que hi hagi rotació de places, i a l'agost es va produir, segons la regidora.
Lluïsa Melgares també valora les Zones 30 i afirma que, en general, la ciutadania les respecta, i que s'ha aconseguit pacificar el trànsit en les vies on estan dibuixades.
Molts cops s'ha parlat, des de l'Ajuntament, de la possibilitat d'acabar amb aquesta pràctica estiuenca, tan ben rebuda pels conductors i conductores. Tanmateix, els estudis municipals demostren que segueix sent una bona opció. La regidora de Via Pública i Mobilitat del Consistori, Lluïsa Melgares, ha confirmat que el proper agost del 2010 la ciutadania podrà tornar a deixar el cotxe sense pagar a les zones marcades en blau.
L'edil socialista ha explicat que no es va detectar cap tipus de queixa durant les setmanes en les que va ser de franc. Sí que reconeix que van estar força més plenes del normal, però és una situació que entra dins de la normalitat. ATERRASSA.cat va poder comprovar-ho. No era fàcil trobar un lloc, però amb un parell de voltes i una mica de paciència es podia deixar el vehicle. L'objectiu d'aquesta mesura és que hi hagi rotació de places, i a l'agost es va produir, segons la regidora.
Lluïsa Melgares també valora les Zones 30 i afirma que, en general, la ciutadania les respecta, i que s'ha aconseguit pacificar el trànsit en les vies on estan dibuixades.