L’Ajuntament de Terrassa aclareix que no posarà impediments a la celebració d’una consulta legal. El Consistori ha emès un comunicat per aclarir dubtes sorgits aquesta cap de setmana per notícies publicades a mitjans d'informació catalans. L'alcalde, Jordi Ballart, ja va matisar des de La Torre el que sortia en les publicacions. Ara l'Ajuntament dóna més força a aquestes paraules de la primera autoritat egarenca.
Legal és la paraula clau. Ni l'Ajuntament ni Jordi Ballart expliquen què passarà ni quina serà la seva opció si el Tribunal Constitucional, pressionat pel PP, tomba la Llei de Consultes aprovada pel Parlament de Catalunya, i si a efectes de la legalitat espanyola el 9-N se situa fora del marc constitucional.
"Arran la publicació d’informacions incorrectes en alguns mitjans de comunicació En relació a les notícies aparegudes en alguns mitjans de comunicació durant el cap de setmana sobre la col·laboració municipal en l’organització de la consulta prevista pel 9 de novembre, l’Ajuntament de Terrassa reitera que no posarà impediments a una consulta legal. En aquest sentit, Jordi Ballart va remetre a la vicepresidenta del Govern català, Joana Ortega, una carta el passat 8 d’abril, en què donava resposta a la que la vicepresidenta li va adreçar anteriorment demanant el grau de col·laboració institucional de l’Ajuntament de Terrassa en la consulta. En aquesta carta, l’alcalde va deixar clar que l’Ajuntament de Terrassa col·laborarà a la consulta si aquesta és legal."
L'Ajuntament de Terrassa afirma que no impedirà una consulta legal
El Consistori fa públic un comunicat davant informacions aparegudes el cap de setmana en diversos mitjans on es deia que la ciutat egarenca i el seu alcalde estaven contra el 9-N
Publicat el 22 de setembre de 2014 a les 17:09
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
