L'Assemblea Nacional Catalana (ANC Terrassa per la Independència) ha convocat eleccions per escollir el nou secretariat. L'elecció es farà aquest divendres 26 d'octubre a les 19h al Centre Cultural Terrassa.
Un total de vuit candidatures s'han presentat per ser escollides i formar el nou equip de l'ANC local. Les candidatures són la de l'Oriol Capellas, la de Maria Teresa Cribillers, Jordi Juanico, Artur Moncal, Francesc Muntada, Salvador Serrat, Mario Soria i Pep Tomàs.
L'ANC de Terrassa celebra eleccions al secretariat
Societat
Es faran aquest divendres a les 19h al Centre Cultural Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Política Terrassa desplega més de 150 càmeres per reforçar la seguretat i la gestió de la ciutat Redacció
-
Successos Desarticulen una organització que fabricava i distribuïa medicaments veterinaris sense autorització en un laboratori a Terrassa ACN
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Publicat el
24 d’octubre de 2018 a
les 19:00
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
