L’associació TerrassaCentre organitza pel pròxim divendres 3 de setembre una nova edició de “Botigues al carrer”. Després del descans estival, el comerç local torna a apujar la persiana amb una iniciativa d’èxit que es repeteix el primer divendres de cada mes.
D’aquesta manera, les botigues del centre de Terrassa trauran part dels seus productes fora de l’establiment per oferir rebaixes i promocions exclusives. Així, els terrassencs i terrassenques podran gaudir del bon temps mentre realitzen les seves compres a peu de carrer.
Per altra banda, dissabte 4 es celebrarà una nova campanya de “Fora Stocks”, en la que les botigues associades ofereixen els millors preus fins a exhaurir existències. Aquestes rebaixes finals es poden trobar tant a les mateixes botigues com a les vuit carpes instal·lades la plaça Salvador Espriu.
Les botigues del Centre de Terrassa sortiran al carrer aquest divendres i dissabte oferiran descomptes
D'aquesta manera, TerrassaCentre vol promocionar els negocis locals i de proximitat
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
-
Publicat el 01 de setembre de 2021 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any