L'escola Vedruna Vall omple de poemes els Jocs Florals

Publicat el 30 d’abril de 2013 a les 16:50
 

L'escola Vedruna Vall va tornar a celebrar la Diada de Sant Jordi en una jornada en què es van llegir poemes als inicis de les classes, i els professors/es van triar un llibre per poder-ne compartir un poema o un fragment interessant amb els seus alumnes.
 
Després del pati, a l'aula, els alumnes van veure un parell de curtmetratges relacionats amb el món dels llibres i posteriorment es van celebrar els Jocs Florals. L'acte, molt ben presentat per alumnes de batxillerat, va començar amb el cant d'Els Segadors per part de tots alumnes i professors/es de l'escola, acompanyats amb el piano per l'alumne de batxillerat, Adrià Sanmiguel, i  amb la tenora pel professor de música, Pep Falcó.

Posteriorment es van lliurar els premis dels Jocs, així com els diplomes dels guanyadors del concurs de Fotografia matemàtica i els de participació en les "parelles linguístiques", una tasca d'aprenentatge de la llengua per a alumnes nouvinguts/des.
 
A la tarda, es va representar l'obra de teatre adaptada 'El Metode Grönholm', representada per alumnes de batxillerat.