Més de 800 corredors estaran a la línia de sortida de la cursa popular de Festa Major de Matadepera, que se celebrarà aquest dissabte. El rècord d'inscrits encara pot augmentar, atès que les inscripcions encara es poden fer de manera presencial a les instal·lacions de les piscines municipals de Matadepera.
La prova, organitzada per l'Associació Esportiva Mitja Marató de Terrassa conjuntament amb la regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Matadepera, forma part i és puntuable per al Circuït de Curses Activa't.
La cursa començarà a les sis de la tarda d'aquest dissabte amb la categoria infantil, que farà un recorregut d'1,5 km pels carrers adjacents a les piscines municipals de Matadepera. La cursa d'adults començarà mitja hora després i tindrà un recorregut de 10 km (dues voltes al circuït establert). La meta estarà on la sortida, a l'avinguda del Vallès cantonada amb Doctor Flemming.
Més de 800 inscrits a la cursa de Matadepera
La prova, inclosa en el Circuit Activa't, està prevista per dissabte a la tarda
Ara a portada
Publicat el 31 d’agost de 2012 a les 18:55
Et pot interessar
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any
-
Societat La fira de vins «El Vapor del vi» celebra la primera edició a Terrassa