Un conductor ha estat denunciat a Terrassa aquest dilluns al migdia per conduir superant set vegades la taxa màxima d’alcohol permesa. Els fets han passat a les 12 h a l'avinguda del Vallès, amb el carrer de Sant Tomàs. El vehicle va col·lidir contra dos fanals i un arbre.
Una dotació de la Policia Municipal va atendre al conductor, que va resultar ferit del xoc. Se li va realitzar la prova d’alcoholèmia, amb un resultat positiu d’1,74 mg/l, que superava set vegades la taxa màxima d’alcohol permesa.
Els agents van interposar denúncia per conduir sota els efectes de l’alcohol al conductor, que va ser traslladat en ambulància a l’Hospital Universitari MútuaTerrassa. Dos fanals van resultar danyats, així com també un arbre que, davant el perill de caiguda, va haver de ser tallat per una dotació de Bombers.
Multiplica per set la taxa d'alcohol i xoca contra dos fanals i un arbre a l'avinguda del Vallès en ple migdia
Societat
El conductor ha donat un resultat positiu d’1,74 mg/l
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
23 de febrer de 2021 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
