El 112 va rebre un avís d'un particular queixant-se que hi havia una persona trucant al timbre del seu domicili de forma insisten. Era la 1 de la matinada de dijous. Una dotació de la Policia Local va desplaçar-se fins al carrer de Catalunya, al barri de Sant Pere, per comprovar la informació tramesa.
Segons van poder esbrinar els agents, l'individu que estava tocant el timbre a altes hores de la nit va resultar ser el propietari de l'habitatge. El motiu pel qual el molestava és que segons va manifestar a la policia, la persona que els havia avisat no li pagava el lloguer.
Els agents van intentar mediar entre ambdues parts i van informar al propietari del pis els passos a seguir per fer la reclamació del deute.
Qui truca de matinada?
Societat
Un veí alerta a la Policia Local d'un individu tocant el timbre de casa seva a altes hores de la nit
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
03 de maig de 2012 a
les 18:54
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
