Avui i demà, l'ONG Vols-Voluntariat Solidari Terrassa organitza una Recollida de Joguines Noves a la Plaça del Progrés. Serà dissabte de quatre a nou del vespre i el diumenge de 10 a dos quarts de dues del migdia. Hi haurà animació i tallers per a tothom.
Gràcies a les Joguines que es recullin i amb la col·laboració d'uns 60 joves de la ciutat, es pretén que tots els nens i nenes de la ciutat gaudeixin de la màgia dels Reis d'Orient.
Recollida de joguines amb l'ONG Vols de Terrassa
Durant el cap de setmana del 28 i 29 hi haurà una parada instal·lada a la plaça del Progrés
ARA A PORTADA
-
«Estàvem desesperats»: com «El Contenidor» va salvar una fundació per nens amb discapacitat i sense família Laura Vilalta
-
-
Els metges, en alerta per l'auge dels antivacunes: «En molts casos hi ha negocis al darrere» Gerard Mira
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Publicat el
28 de desembre de 2013 a
les 10:50
Et pot interessar
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
-
Societat
Terrassa prohibeix l'adopció de gats negres fins que passi Halloween
-
Societat
Les piscines municipals de Terrassa tanquen l'estiu amb una ocupació de fins a 130.000 banyistes
