La pista d’Skatepark de les Instal·lacions Esportives Municipals de les Piscines de Matadepera, darrere el Pavelló d’Halterofília, ha estat objecte fa poques setmanes d’unes obres de reforma i manteniment.
Fonts del Punt Jove han manifestat a Matadepera.cat que “el què s’ha fet ha estat cobrir el terra amb un material molt resistent per evitar el desgast degut a l’ús que en té”. També s’ha revisat tota la instal·lació en general, incloent el repintat d’algunes zones. L’empresa encarregada ha estat Sbinjes Customs.
La pista d'skate va ser un projecte impulsat per la Regidoria de Joventut i el Punt Jove i es va inaugurar el mes de juny de 2011. La instal·lació compta amb unes baranes perimetrals de seguretat i el half pipe, l'únic element fixe de l'equipament, i té unes dimensions d’uns 9 metres de llargada per 1'5 d'alçada.
Reformes a les pistes d'Skatepark de Matadepera
El terra s'ha cobert amb un material molt resistent
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de gener de 2014 a les 11:23
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental