La pista d’Skatepark de les Instal·lacions Esportives Municipals de les Piscines de Matadepera, darrere el Pavelló d’Halterofília, ha estat objecte fa poques setmanes d’unes obres de reforma i manteniment.
Fonts del Punt Jove han manifestat a Matadepera.cat que “el què s’ha fet ha estat cobrir el terra amb un material molt resistent per evitar el desgast degut a l’ús que en té”. També s’ha revisat tota la instal·lació en general, incloent el repintat d’algunes zones. L’empresa encarregada ha estat Sbinjes Customs.
La pista d'skate va ser un projecte impulsat per la Regidoria de Joventut i el Punt Jove i es va inaugurar el mes de juny de 2011. La instal·lació compta amb unes baranes perimetrals de seguretat i el half pipe, l'únic element fixe de l'equipament, i té unes dimensions d’uns 9 metres de llargada per 1'5 d'alçada.
Reformes a les pistes d'Skatepark de Matadepera
El terra s'ha cobert amb un material molt resistent
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de gener de 2014 a les 11:23
Et pot interessar
-
Societat La policia municipal de Terrassa serà la primera de Catalunya en implementar un comunicador
-
Societat La reurbanització de la placeta Banyoles: més ombra i més accessible
-
Societat L'Ajuntament activa el Pla d'Emergència Municipal per risc de pluja i inundacions
-
Societat L'Ajuntament sanciona al titular d'una empresa de buidatge de pisos
-
Societat Terrassa preveu incrementar la borsa d'habitatge assequible amb més d'un miler de pisos fins al 2028
-
Societat Així serà el nou carrer Arquimedes de Terrassa