Sant Cugat posarà en funcionament unes marxes per identificar les zones de la ciutat que generen "por i inseguretat" entre les dones. La tinent d'alcalde de Drets Socials, Igualtat, Ciutadania, Salut i Infància, Núria Gibert, ha precisat que "no són només àrees sense llum, sinó també camins i amagatalls que es facin per la mida dels arbustos", entre d'altres.
Ha precisat que es tracta de fer "una diagnosi" i "potser, després veiem que hi ha pocs llocs i d'altres que s'han de plantejar amb temps". Gibert ha garantit pressupost per a futures actuacions en aquest sentit.
Es faran tres marxes pel centre i tres més pels districtes del municipi, que seran "no mixtes i amb les veïnes perquè vagin assenyalant llocs que tinguin controlats". Es faran al llarg de desembre, perquè, ha justificat, que els mesos de novembre i desembre són els que tenen menys llum natural.
Sant Cugat engega unes marxes per identificar «punts negres» per a les dones
Societat
Es faran al llarg del mes de desembre i seran no mixtes
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
24 de novembre de 2019 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
