Un accident sense ferits els ha costat car a dues persones a Terrassa. Aquest dimarts a les 21.15 h una persona va informar a la Policia Municipal d’un accident de trànsit al carrer d’Arbúcies, a l’alçada de la plaça d’Iu Pons.
En arribar al lloc, els agents van comprovar que el vehicle havia xocat contra una façana, sense que ningú hagués resultat ferit. No obstant això, un testimoni dels fets va informar els agents que la persona que conduïa el cotxe havia intercanviat de posició amb la seva
acompanyant just després de xocar, que va resultar ser la seva mare.
La policia local va comprovar que la conductora no havia obtingut mai el permís de conduir i és per això que a banda de l'informe tècnic, les dues persones han quedat investigades per un delicte contra la seguretat vial.
S'estampa contra una façana a Terrassa i s'intercanvia el lloc perquè no tenia carnet
Les dues persones estan investigades per un delicte contra la seguretat vial
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de setembre de 2021 a les 18:21
Actualitzat el 29 de setembre de 2021 a les 18:29
Et pot interessar
-
Societat Terrassa, les Franqueses i Ripollet, les ciutats metropolitanes amb major descens de criminalitat
-
Societat El Museu de Terrassa presenta el nou catàleg i amplia l'oferta educativa
-
Societat L'Ajuntament aprova les obres per acabar amb les humitats del local sota la plaça de Federico García Lorca
-
Societat L'Ajuntament millorarà l'accessibilitat de cinc encreuaments de Terrassa
-
Societat On refrescar-se a Terrassa? El parc urbà que travessa la ciutat com un riu verd
-
Societat L'Ajuntament netejarà i desbrossarà un tram urbà del torrent Mitger aquesta la tardor