El sènior masculí de bàsquet del Club Natació Terrassa presentarà set cares noves la temporada vinent. El conjunt de Vicente Gómez ha incorporat quatre jugadors d’altres clubs, mentre les altres tres altes provenen del sènior B.
Tal com va fer-se públic la setmana passada, els aler-pivot Albert Juanico i Denis Izquierdo arriben al Natació procedents del Sant Pere, mentre l’aler Albert Coves ho fa des de l’Esparreguera, conjunt de Primera Catalana. La quarta incorporació externa és el veterà Jaume Santandreu, de 33 anys, que torna al club on es va formar. Després de militar al Manresa, al Montcada, on va jugar a Lliga EBA, i al Castellbisbal, de Copa Catalunya, l’aler pivot militarà al Natació la temporada vinent. Les altres tres novetats pugen del sènior B. Es tracta del base Joan Fitó i dels pivots Xavi Góngora i Ricard Sociats, que ja havien gaudit de minuts amb el sènior A la temporada passada i que ara s’incorporen definitivament al primer equip.
Així mateix, seguirà en l’equip l’aler Miquel Fernández, que, tot i anunciar-se com a baixa en primera instància, ha estat repescat. També continuen en el planter els bases David Martínez i Eric Herrero; i els escortes Jordi Astilleros i Víctor Fuentes.
A l’espera de l’Assemblea de la Federació Catalana de Bàsquet
El Natació sabrà definitivament en quina categoria jugarà la temporada vinent un cop se celebri l’Assemblea de la Federació Catalana de Bàsquet que tindrà lloc el proper divendres 28 de juny.
Set cares noves pel sènior de bàsquet del Natació Terrassa
El conjunt de Vicente Gómez ha incorporat quatre jugadors d'altres clubs i tres del sènior B
Ara a portada
Publicat el 22 de juny de 2013 a les 17:55