El ple municipal de Terrassa ha aprovat aquest dimecres la incorporació de 14 nous professionals a l'Ajuntament de Terrassa. Tal com ha detallat el primer tinent d'alcalde, Isaac Albert, entren a la plantilla tres enginyers i dos tècnics informàtics, un encarregat de protocol per a cerimònies, un nou cap de servei de programes i projectes d'Atenció Social, tres persones a contractació, i quatre més a l'àrea de patrimoni.
Segons Albert, aquestes modificacions tindran un cost total de 154.000 euros i serveixen per "enfortir" una plantilla que ja compta amb prop de 3.000 treballadors. De les cinc incorporacions de l'àrea informàtica ha explicat que s'enfoquen cap a la "transformació digital" del Consistori, i que les set últimes es fan per "consolidar llocs de treball que es cobrien temporalment". Els enginyers i tècnics, així com l'encarregat de protocol, són de nova incorporació
El PSC ha votat en contra acusant la falta de "transparència" pel que fa al cost de l'acció. Ciutadans s'ha abstingut assegurant que "hi ha coses que no s'han explicat prou bé, però celebrem l'enfortiment de l'àmbit informàtic". La proposta s'ha aprovat amb els vots a favor del govern municipal.
Terrassa aprova la incorporació de 14 nous treballadors municipals
Societat
L'oposició ha acusat el govern de "falta de transparència"
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i mitjans Viladecavalls viurà cinc dies de Festa Major amb concerts, ball i música al carrer Redacció
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
Publicat el
23 de juny de 2021 a
les 10:01
Actualitzat el
23 de juny de 2021 a les
10:15
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
