04
d'octubre
de
2023, 16:12
Actualitzat:
16:53h
L'Ajuntament de Terrassa fa un pas més per acabar amb els problemes del servei de menjador escolar, que les famílies dels usuaris estan denunciant des de l'inici del curs escolar. La nova empresa concessionària del servei, Mediterrània de Càtering, ha rebut una comunicació prèvia a l'inici d'un expedient de penalitats, ja que el Consistori té prou indicis que està incomplint allò establert al plec de clàusules tècniques del contracte.
Aquesta comunicació arriba després d'una primera reunió d'urgència amb la concessionària, el passat 27 de setembre, davant les crítiques rebudes per la qualitat del servei, amb relació a diverses qüestions: manca d'informació de tot l'alumnat amb al·lèrgies o intoleràncies, racions per sota de les establertes, incompliment dels menús i de les ràtios de monitoratge, manca repetida de productes a les cuines, com oli i sal, falta de material, falta d'informes setmanals a les famílies d'I4 i I5, problemes per contactar amb l'empresa per part de les famílies, retard en l'alta de l'alumnat, amb el conseqüent retard en la informació mèdica i problemes en la facturació i incompliment dels acords amb els treballadors subrogats de l'anterior empresa.
L'Ajuntament acabarà de concretar tots els indicis en la Comissió de Menjadors del Consell Escolar Municipal, el pròxim 9 d'octubre, on es preveu treballar propostes que ajudin a verificar i assegurar el correcte compliment del que s'estableix al Plec de Clàusules.
Aquesta comunicació arriba després d'una primera reunió d'urgència amb la concessionària, el passat 27 de setembre, davant les crítiques rebudes per la qualitat del servei, amb relació a diverses qüestions: manca d'informació de tot l'alumnat amb al·lèrgies o intoleràncies, racions per sota de les establertes, incompliment dels menús i de les ràtios de monitoratge, manca repetida de productes a les cuines, com oli i sal, falta de material, falta d'informes setmanals a les famílies d'I4 i I5, problemes per contactar amb l'empresa per part de les famílies, retard en l'alta de l'alumnat, amb el conseqüent retard en la informació mèdica i problemes en la facturació i incompliment dels acords amb els treballadors subrogats de l'anterior empresa.
L'Ajuntament acabarà de concretar tots els indicis en la Comissió de Menjadors del Consell Escolar Municipal, el pròxim 9 d'octubre, on es preveu treballar propostes que ajudin a verificar i assegurar el correcte compliment del que s'estableix al Plec de Clàusules.