Els representants locals a la fase final del Campionat d'Espanya d'hoquei sala femení, disputat a Gijón, no han completat amb èxit la seva participació.
El CD Terrassa, que s'havia classificat a la fase sector, ha arribat a les semifinals, on ha caigut per 2 a 0 contra el Club de Campo. Abans, l'equip dirigit per Albert Bernades havia superat el Covadonga (7-1), empatat amb el Ciudad de Las Palmas (3-3) i perdut contra el SPV-51 (2-0), i havia finalitzat segon del seu grup per darrere del SPV-51.
A l'altre quadre, el Club Egara, proclamat recentment campió de Catalunya, només ha assolit la tercera posició en el seu grup. El conjunt de Patricio Keenan va perdre contra el Sardinero (0-2) el primer partit de la fase de grups. Després, l'Egara va derrotar l'AHO RACE (5-2) i també el Club de Campo (2-1). Malgrat els dos triomfs, un triple empat va donar la classificació per a les semifinals al Club de Campo i al Sardinero. En la lluita pel cinquè i sisè lloc, les ratllades han caigut contra el Ciudad de Las Palmas (4-2).
El Club de Campo s'ha proclamat campió d'Espanya de sala en derrotar en al final el Sardinero.
Terrassa i Egara tornen sense medalla de Gijón
Societat
El Club de Campo s'ha proclamat campió d'Espanya femení d'hoquei sala
ARA A PORTADA
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
-
Economia Matadepera repeteix com el municipi més ric de Catalunya en un podi amb noms nous Gerard Mira / Agències
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
Publicat el
12 de febrer de 2012 a
les 22:44
Et pot interessar
-
Societat
Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
