Amb motiu del 5è aniversari de l’acampada i el 15-M a la ciutat de Terrassa, es tornarà a projectar el documental A les vuit al Raval al Cinema Catalunya de Terrassa aquest dimarts 17 de maig, a les 20:15h. L'objectiu de la trobada és reviure i debatre al voltant dels fets i vivències viscudes durant el 2011 a la nostra ciutat.
A les vuit al Raval és un projecte coral que recull els pensaments, els fets i les vivències viscudes a la ciutat durant els mesos de maig i juny del 2011 a Terrassa i consisteix en un llibre i un documental. Ian Gehlhaar, Dídac García, Eduard Martín-Borregón i Laia Carbonell van coordinar aquest projecte que va comptar amb la participació de molts egarencs i que es va finançar amb una campanya de micro-mecenatge a través de la plataforma Verkami, on 55 mecenes van aportar els 1.350 euros necessaris per dur a terme la impressió de les 250 còpies del llibre i el DVD.
L'objectiu del col·lectiu és recollir i deixar constància d'un fet "únic" en la història de la ciutat de Terrassa des de les vivències personals d'algunes de les persones que en van formar part amb la voluntat de construir "la Història des de la col·lectivitat, des de baix, des de la participació i des de l’horitzontalitat".
Terrassa recorda el 15-M
Es projecte el documental "A les vuit al Raval" amb motiu del 5è aniversari de l'acampada
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2016 a les 18:48
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental