El govern espanyol va aprovar divendres passat l'ampliació de la plantilla fiscal en 66 noves places, de les quals 11 serviran per reforçar la delegació de Catalunya. Barcelona i Terrassa rebran dues nous efectius cadascuna, mentre que Sant Feliu del Llobregat, l'Hospitalet de Llobregat, Manresa, Sabadell, Vilanova i la Geltrú-Gavá, Girona i Reus en rebran un.
Madrid i Andalusia són els altres dos territoris que més reforços rebran ja que veuran incrementades les seves plantilles amb deu nous fiscals. Així ho ha donat a conèixer el ministeri de Justícia després de la reunió del Consell de Ministres. Quatre de les 66 noves places serviran per ampliar la Fiscalia Especial contra la Corrupció.
Terrassa tindrà dos nous fiscals
Societat
El govern espanyol ha ampliat la plantilla amb onze nous efectius al territori català
ARA A PORTADA
-
Societat Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català» Pau Espí Solé
-
Societat Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català Redacció
-
Societat Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials Redacció
-
-
Cultura i mitjans El Festival de Circ de Terrassa es reinventa amb una vintena de companyies i nou emplaçament ACN
Publicat el
09 de febrer de 2015 a
les 18:26
Actualitzat el
09 de febrer de 2015 a les
18:27
Et pot interessar
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa
-
Societat
Neix el Carnet Estiu Adolescent, l'eina per dinamitzar l'oci juvenil de Terrassa
-
Societat
Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
