Tota la defensa a la infermeria

Els problemes se li acumulen a Miquel Olmo

Publicat el 13 d’octubre de 2009 a les 22:08
El Terrassa es va trobar a Sant Adrià de Besòs amb una mica més que una derrota: les lesions de diverses peces importants de l'equip. Abans de començar l’encontre es va descartar a Gonzalo, i durant el partit es van lesionar Zou i Carroza. Les baixes d'aquests jugadors, unides a la de David Canet, deixen al Terrassa amb un important dèficit en la línia defensiva.

Així està la infermeria del Terrassa ara mateix:

David Canet: es va lesionar en el partit contra la Gramenet. Té un trencament fibrilar als adductors de la cama esquerra i encara estarà una o dues setmanes més de baixa.

Gonzalo: es presentava com a dubte al partit davant l’Espanyol i finalment no va entrar en la convocatòria, al ressentir-se de la lesió que el va mantenir inactiu fins la passada setmana.

Zou: es va lesionar a la mitja hora del partit davant l’Espanyol i va haver de ser traslladat a l'hospital. Podria patir una fractura al peroné i estar dos mesos de baixa.

Carroza: arrossegava molèsties i, per evitar mals majors, va ser substituït al descans. És qui més opcions té de jugar diumenge davant l'Alicante, encara que hagi de forçar.