Tres triatletes terrassencs participen a la Marnató Cap de Creus - Cadaqués

La prova va tenir lloc dissabte passat a les platges de Cadaqués

Publicat el 08 de setembre de 2009 a les 23:30
Tres triatletes del CN Terrassa Terrabike van participar dissabte passat en la II Travessia Marnató Cap de Creus – Cadaqués. La distància prevista originalment era de 6,5 quilòmetres de natació entre el Cap de Creus i Cadaqués, però va haver de ser reduïda a causa de la forta tramuntana que bufava, que posava en perill la seguretat dels participants. Finalment, la prova va constar de 3,8 quilòmetres per les platges de Cadaqués.

El guanyador de la prova va ser Roger Rabassa, que va aturar el crono en 41’11”. En l’apartat femení, el triomf va correspondre a Esther Núñez, amb 45’57”.

Pel que fa als representants del CN Terrassa Terrabike, Enric de Llorens, Patrícia Domínguez i Jaime Palomino van aconseguir, respectivament, les posicions 148, 149 i 156 amb un registre d’1h03’39”.

Participació a la Duatló de Villalonga de Ter
Dos triatletes del CN Terrassa Terrabike van participar diumenge passat en el II Duatló de Muntanya de Vilallonga de Ter, la cursa més llarga del circuit de proves d’alta muntanya Salomon XM Series, que va constar de 16 quilòmetres inicials en bicicleta de muntanya, 12 quilòmetres de cursa a peu i 18 quilòmetres més de bicicleta de muntanya. Un total de 2.200 metres de desnivell acumulat que va posar a prova la resistència dels participants.

El guanyador de la prova va ser Dídac Cuadros (CT Sant Joan de les Abadesses), que va aturar el crono en 2h56’02”. En l’apartat femení, el triomf va correspondre a Núria Picas (CN Reus Ploms), amb 3h48’59”.

Pel que fa als representants del CN Terrassa Terrabike, Raúl García va finalitzar en 56a posició amb una marca de 3h51’40”, mentre Cristian López es va veure forçat a abandonar en patir una punxada durant el sector ciclista.