Aquest dimarts a la tarda, el 112 va informar que hi havia hagut una accident de trànsit a l'avinguda de Béjar de Terrassa. Immediatament la Policia Municipal va acostar-se al lloc dels fets i va veure que hi havia dues persones ferides i els turismes accidentats dificultat el trànsit.
L'accident va passar pocs minuts després de dos quarts de sis de la tarda a l'altura del carrer de Tarragona. Dues persones van necessitar assistència mèdica i ambdues van ser traslladades a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa.
A més a més, un dels vehicles perdia gran quantitat de gasoil a causa de l’impacte, dificultant la circulació del trànsit. Els agents van realitzar l’informe tècnic d’accidents i van activar el servei per tal de desplaçar els vehicles del mig de la calçada per poder restablir la circulació.
Un accident de trànsit a l'avinguda de Béjar de Terrassa acaba amb dos ferits
El trànsit es va veure afectat perquè un dels vehicles perdia molt gasoil
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2021 a les 18:48