Incident al Polígon de Santa Margarida de Can Jofresa. Un particular va trucar la policia per informar que s'havia discutit amb una conductora i que aquesta l'havia ruixat amb un esprai de defensa. Posteriorment, la dona va col·lisionar amb altres vehicles de la zona abans d'abandonar el lloc dels fets.
La patrulla va constar que fins a tres dones havien usat aquest mètode. Les víctimes van ser traslladades a l'Hospital de Terrassa.
Un esprai d'ofensa personal
La conductora d'un vehicle tanca una discussió amb un altre ruixant-lo a la cara i topa amb altres cotxes abans de marxar del lloc
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Terrassa insisteix en evitar el tancament de línies d'I3 pel curs escolar 2025-26 Redacció
-
-
L'ONG Oberts al Món celebra 20 anys de cooperació a Guatemala amb un concert solidari de jazz Redacció
-
Arriba l'acte de lliurament dels premis de la 44a edició del Concurs BBVA de Dibuix Escolar Redacció
Publicat el 03 de setembre de 2012 a les 19:30
Et pot interessar
-
Societat Història i arquitectura es donen la mà a la Fira Modernista de Terrassa
-
Societat Presenten la Fira Pirata de les Illes perdudes del Roc Blanc a Terrassa
-
Societat La immigració és el principal factor del creixement d'habitants a Terrassa
-
Societat El Torneig Hockey Solidari a Terrassa ja té data de començament
-
Societat Terrassa renova la gespa dels estadis municipals
-
Societat Terrassa és la ciutat de Catalunya on més s'ha reduït la delinqüència l'últim any