Vandalisme al Parc Vallès de Terrassa

Denunciats per cremar una paperera, tirar testos i trencar plantes

Publicat el 04 de juliol de 2012 a les 16:29
La matinada del dilluns, els membres de seguretat del Parc Vallès van avisar la Policia Municipal perquè a través de les càmeres havien observat a tres individus cremant una paperera. El personal va poder descriure amb precisió els tres joves que estaven ocasionant destrosses al mobiliari urbà de la zona comercial. A més, els van informar que es dirigien cap a Can Jofresa.

La unitat policial que es va comissionar cap al lloc dels fets va localitzar a tres individus que complien les característiques assenyalades davant de la Peugot. Els agents van procedir a identificar-los. Cap d'ells tenia requeriments pendents. No obstant, en un se li va realitzar acte per tinença de marihuana (amb un pes d'1,2 grams) mentre que tots tres van ser denunciats per actitud incívica i incompliment de l'ordenança municipal.

La dotació va posar-se en contacte amb el vigilant de seguretat que els va confirmar que la paperera havia estat incendiada, tot i que s'havia pogut apagar i només va quedar afectada la bossa, i que a més havien ocasionat danys en els testos i les plantes del Parc.