[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=kgTtxNzu4w0[/youtube]
Els dies clars tothom ha admirat Montserrat, el Montseny o fins i tot Mallorca des de La Mola. Tot i això, altres cims, serralades i tota mena d'accidents geogràfics apareixen a la taula d'orientació geogràfica que acompanya el monestir i els equins al seu cim, de manera que els excursionistes poden ficar nom a tot el paisatge que distingeixen des d'una muntanya ubicada en una situació central privilegiada.
Ara, la Unió Excursionista de Sabadell ha produït un vídeo en què es narra la història de les tres taules d'orientació topogràfiques que ha tingut el cim de La Mola, instal·lades el 1960, el 2009 i el 2016, respectivament. Es tracta d'una producció emmarcada en la celebració dels 50 anys que l'organització celebra enguany i que recull curiositats i anècdotes al voltant d'una peça icònica i molt popular entre les persones que pugen al cim més alt del Vallès.
VÍDEO Totes les curiositats dels tres taulells d'orientació que ha tingut La Mola des del 1960
La Unió Excursionista de Sabadell ha produït el vídeo "Tres taules per a un cim", en què s'explica la història d'una peça molt lligada al cim de la muntanya més alta del Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de maig de 2020 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat Cent persones amb dificultats d'inserció laboral treballaran un any a Terrassa
-
Societat Terrassa organitza la 14a edició de la Mostra del Coneixement
-
Societat Una manifestació i un programa d'activitats per reivindicar l'Orgull LGTBiQ+ a Terrassa
-
Societat El Vallès Occidental, la tercera comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Famílies del Karmel de Terrassa faran una manifestació pel «cop d'estat ideològic» de la propietat
-
Societat Aquests són els noms més comuns al Vallès Occidental