Amb l'objectiu d'informar la població sobre els efectes perjudicials de l'hàbit de fumar, el personal d'infermeria del CAP Ernest Lluch de Can Tries va instal·lar dimecres una carpa amb taula informativa i material divulgatiu a la plaça de la Vila. Durant tot el dia i fins divendres, el personal sanitari continuarà donant consells i ajuda per deixar de fumar a tothom qui s’acosti fins al CAP.
La campanya pretén sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut la no exposició a l’aire contaminat pel fum de tabac, així com sensibilitzar els fumadors de la importància de l’abandonament del tabac per a la seva salut actual i futura. Cal recordar que a Catalunya encara tenim un 28% de població fumadora amb més de 9.500 morts anuals.
Viladecavalls celebra el Dia Mundial sense Fum
Societat
Paradeta informativa del personal d'infermeria del CAP Ernest Lluch
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Contingut patrocinat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
Societat Terrassa repara d’urgència un mur de contenció de la riera de les Arenes malmès pels aiguats Redacció
-
-
Successos Presó sense fiança per als tres detinguts pel tiroteig a dos guàrdies civils a Terrassa Joan Navarro / Agències
Publicat el
01 de juny de 2012 a
les 18:30
Et pot interessar
-
Societat
Una banda terrassenca denuncia un atac catalanòfob en un concert a Osca: «Ens van insultar per cantar en català»
-
Societat
Vacarisses impulsa un Pacte per la Llengua amb 70 accions per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Els Mossos investiguen la mort violenta d'un home a Terrassa
-
Societat
Terrassa redueix un 76% el temps d'espera per a una primera visita als serveis socials
-
Societat
Som Vallès Trail començarà i acabarà a Matadepera
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
