Els rumors seran reals: WhatsApp modificarà les seves condicions de servei a Europa per fixar l'edat mínim per poder utilitzar-lo en els 16 anys. La limitació més estricta serà, precisament, a l'espai europeu, mentre que en altres països del món aquest filtre d'edat se situarà en els 13 anys. Les intencions de Facebook han estat esbombades per la web de referència WABetainfo.
Doncs bé, segons han anunciat els responsables de la mateixa aplicació, estan treballant en una actualització per tal de complir la normativa de manera rigorosa. De moment, només se sap que inclouran un "filtre d'edat", però encara es desconeix com funcionarà i quin dia es posarà en marxa. Així, Whatsapp començarà a tancar els comptes dels menors de 16 anys.
El que sí que han fet públic és que a partir d'ara els pares o tutors legals dels menors tindran més control. Com? Doncs podran demanar que es bloquegi el compte de WhatsApp de l'usuari de menys de 16 anys enviant un correu electrònic a la companyia. Un cop rebut el mail, els treballadors de l'app comprovaran l'edat de l'usuari denunciat i, si no compleix amb els requisits, li desactivaran el seu perfil.
WhatsApp impedirà als menors de 16 anys utilitzar l'app
Societat
La limitació més estricta és a la Unió Europea, mentre que en altres països el filtre d'edat se situarà en els 13 anys
ARA A PORTADA
-
-
Societat Més de 340 activitats i un centenar de concerts marquen la Festa Major de Terrassa Redacció
-
Vida offline La comarca més exitosa de la selectivitat: tres de les cinc millors notes de Catalunya Gerard Mira
-
-
Societat Terrassa estrena un mapa digital per connectar el jovent amb els recursos de la ciutat Redacció
Publicat el
20 d’agost de 2019 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Viladecavalls entra en nivell 3 del Pla Alfa i suspèn totes les activitats amb risc d’incendi forestal
-
Societat
Terrassa desplega un pla especial per garantir la seguretat i la convivència nocturna aquest estiu
-
Societat
Mercadona haurà de pagar 60.000 euros a una extreballadora a qui va acomiadar per menjar-se plats preparats
-
Societat
El millor torró de crema cremada de l'Estat del 2025 es fa a Catalunya
-
Societat
Egara Juga! torna a Terrassa amb una segona edició plena de novetats
-
Societat
Dos policies espanyols, a judici per falsificar fets en un cas de discriminació lingüística
