El grup Quirónsalud, propietari de l'Hospital General de Catalunya (HGC), ha considerat aquest dilluns que les afirmacions del conseller de Salut, Toni Comín, sobre l'oferta de compra del centre de "no s'ajusten a la veritat ni a la realitat", ha informat l'empresa en un comunicat.
Davant la reiteració de les declaracions de Comín, segons Quirónsalud, l'empresa ha tornat a manifestar que encara no ha rebut "cap oferta de compra detallada i per escrit" sobre l'HGC, i ha negat que hi hagi negociacions amb la Conselleria de Salut. "Les afirmacions del conseller, incomprensiblement, no s'ajusten ni a la veritat ni a la realitat", ha subratllat el grup, que ha reiterat que l'hospital no està a la venda.
"Al marge de les decisions"
També ha explicat que continuarà la seva activitat amb l'objectiu de preservar la salut dels seus pacients, "al marge de les decisions que pugui prendre el departament sobre el contracte per realitzar activitat pública", vigent fins 2021.
Fonts de Salut han assegurat que el 10 d'octubre es va celebrar una primera reunió, i que el 3 de novembre es va produir en segona trobada, un dinar entre el director del Servei Català de la Salut, David Elvira, i el director del Hospital General de Catalunya, la Clínica del Vallès i el Sagrat Cor, Xavier Mate, en què també hi va haver intercanvi de documentació.
L'Hospital General de Catalunya carrega contra Comín i nega que hi hagi cap negociació oberta
Societat
El centre, a través d'un comunicat, assegura que les afirmacions del conseller sobre l'estat de les converses "no s'ajusten a la veritat" | "No hi ha cap oferta per escrit", destaca el grup Quirónsalud, propietari de l'hospital
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
14 de novembre de 2016 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
El SEM atén 65 persones per les altes temperatures des del 18 d’agost
-
Societat
Què passa si la IA destrueix llocs de treball?
-
Societat
Eclipsar la realitat
-
Societat
Barcelona es regira contra una manifestació ultra i l'Ajuntament interpel·la la Generalitat
-
Societat
Sants enllesteix els guarniments de festa major amb un ull posat al cel
-
Societat
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
