[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=40h34MWs6Lw[/youtube]
Aquest dimarts s'han complert 30 anys del mític penal parat per Urruti davant del Valladolid que va permetre al Barça guanyar matemàticament la Lliga després d’onze anys i de la també mítica narració de Joaquim Maria Puyal amb el crit “Urruti t’estimo!”.
Era el minut 87 de partit i el Barça guanyava 1-2 al Valladolid gràcies als gols de Paco Clos i Alexanko. La Lliga, el principal objectiu, era a tocar. Matemàticament el Barça de Terry Venables era campió quan l’àrbitre Sánchez Arminio va xiular un penal que va encongir les esperances blaugranes.
Mágico González va ser l’encarregat de xutar aquell penal històric que va aturar Urruti, però el més recordat va ser el crit espontani de Joaquim Maria Puyal a Catalunya Ràdio. ”Urruti ha atrapat! Urruti ha atrapat! Urruti t’estimo! Urruti t’estimo! T’estimo Urruti! T’estimo Urruti!”, va cridar el periodista.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de març de 2015 a les 23:00
Et pot interessar
-
Esports Les opcions del futbol a Lleida per la temporada vinent
-
Esports Després dels tècnics, els jugadors: el Lleida CF acomiada tota la plantilla
-
Esports El Lleida CF desmantella l'equip tècnic
-
Esports El Lleida CF fracassa en les negociacions i s’aboca a la desaparició
-
Esports L'Atlètic Lleida podria pujar a Segona RFEF a costa del Lleida CF
-
Esports El col·lectiu «Amics del Lleida» impulsa un nou club de futbol per començar a Quarta Catalana