
El Lleida no ha sumat cap punt avui a Alcoi
El Lleida Esportiu perdut aquest dissabte al camp de l'Alcoi en un partit on ha demostrat que és capaç de flirtejar amb l'excel·lència i de caure en el desastre més desconcertant. Els lleidatans han sortit connectats al partit, controlant el rival i creant perill amb Chupe, Miramon i Chamorro, que amb combinacions i profunditat han arribat amb claredat a la porteria de Jero. Els d'Idiakez s'han trobat còmodes davant un Alcoià que ha cedit la iniciativa a l'espera d'alguna contra. Ha estat en aquesta tessitura de control que una jugada per la banda de Miramon ha acabat amb unes mans dins de l'àrea de Javi Rubio i amb la conseqüent decisió de l'àrbitre de senyalar penal. Chamorro ha obert el marcador des dels 11 metres al minut 23 i ha donat ales al Lleida Esportiu, que un quart d'hora després ampliava el marcador amb un remat de cap d'Ekhi a la sortida d'un córner.
L'equip s'ha agradat durant la primera part, de les millors que ha realitzat fora de casa aquesta temporada. L'Alcoià ha tingut dificultats per crear ocasions de perill i, sempre que ha trobat forats, ha topat amb un Torres impecable en totes les intervencions.
A partir d'aquest moment al Lleida Esportiu li han saltat els ploms i no ha tornat a arrencar. La segona part ha estat un compendi de desgràcies i dubtes que ha acabat amb la moral del vestuari. Al primer minut de la represa, Alfaro ja havia retallat diferències amb un xut creuat lluny de l'abast de Torres, i a partir d'aquí, els interrogants. Els lleidatans no han sabut si continuar amb el joc de control o replegar-se per mantenir el resultat, i aquesta indecisió l'ha aprofitat el conjunt local, molt més posat al matx i mossegador en la pressió. Els d'Idiakez han fet un pas enrere, i els valencians han trepitjat l'accelerador per fer la igualada. Un clar penal de Baquero ha habilitat l'empat, que ha materialitzat al minut 67 Francis Ferron.

Fuster en una jugada del partit Foto: DiarioInformación
El Lleida, molt conservador en els darrers minuts
Amb el 2-2, els lleidatans han renunciat definitivament a la bola i han donat per bo el punt de l'empat. Però no ha tingut la sort de cara els del Segre, que en la darrera jugada del partit han vist com Óscar López ha fet el gol de la seva vida. El central ha parat la pilota amb el pit dins l'àrea, i amb una mitja chilena ha connectat un xut que s'ha colat per l'escaire de Torres.
Amb aquest resultat, el Lleida Esportiu es queda quart de la taula amb 24 punts a l'espera que demà juguin els altres rivals de la zona alta.