Albert Esteve, de copes per Irlanda

El propietari del Lleida Esportiu penja un vídeo en un pub mentre el seu club s’ensorra

Publicat el 28 de novembre de 2021 a les 14:02
El propietari del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha tornat a encendre els ànims dels aficionats després de publicar un vídeo aquest divendres al seu compte de Twitter en el que s'hi veu un pub irlandès i, presumiblement, ell fent copes

Esteve ha penjat unes imatges amb el text "Irish night" al costat d'una bandera d'Irlanda. Aquest clip ha irritat alguns seguidors del Lleida, que li han recriminat el fet que no atengui les obligacions del club i en canvi publiqui imatges dels seus viatges pel món.

No és el primer cop que Esteve enerva els seguidors amb les seves publicacions a les xarxes. A principis de mes, va fer pública una imatge en la qual s'hi veia la terminal d'un aeroport amb una bandera de la Índia i un emoticó d'un avió. 

[noticia]45765[/noticia]

Mentrestant, l'equip ha tornat a perdre aquest diumenge i es queda penúltim amb 13 punts i amb un futur incert pels impagaments als futbolistes, que han tornat a protestar a l’inici del partit contra la Peña Deportiva tal com van fer contra el Terrassa i el Cerdanyola.