El president del Lleida Esportiu, Albert Esteve, ha carregat durament contra els jugadors després que l'equip hagi perdut contra l'Espanyol B per 0 a 3 al Camp d'Esports. El propietari del club lleidatà ha vetat l'aparició pública de futbolistes i tècnics, a qui ha acusat de fer "el ridícul". "S'han discutit entre ells i s'han faltat al respecte durant la primera part. No podem permetre aquesta actitud", ha lamentat el president, que ha demanat "respecte" a l'entitat per part dels futbolistes.
En roda de premsa, Esteve ha assegurat que en deu anys no havia vist mai una actitud tan dolenta com la que ha presenciat durant la primera part de l'encontre, que ha acabat amb 0 a 2 pels periquitos. Esteve ha instat els jugadors a posar-se a treballar i per primera vegada no ha ratificat Molo. En aquest sentit, ha dit que la directiva prendrà mesures si es torna a repetir una situació com la d'aquest dissabte.
Albert Esteve esclata contra els jugadors del Lleida i avisa Molo
El president del club diu que prendrà mesures si l'equip torna a perdre com ho ha fet aquest dissabte al Camp d'Esports contra l'Espanyol B (0-3)
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2021 a les 22:27
Actualitzat el 13 de febrer de 2021 a les 23:11
Et pot interessar
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
