L'exjugador del Barça Bojan Krkic ha explicat en una entrevista a The Guardian que no va poder jugar l'Eurocopa del 2008 per problemes d'ansietat tot i que en aquell moment es va dir que estava de vacances. Relata que durant la seva carrera ha tingut greus problemes arran de la pressió de ser futbolista de primer nivell. Una pressió que li provocava atacs d'ansietat i marejos. "Tenia atacs d'ansietat, però això al futbol no li interessa", lamenta. Explica també que se sentia espantat i malalt. "No sabia què fer", relata a la conversa.
Admet també que la seva carrera hauria estat més fàcil si s'hagués quedat al Barça sense jugar, però assegura que necessitava marxar. "A vegades hauria d'haver estat més pacient, però sempre he estat honest amb les meves decisions. Sempre he volgut jugar", reivindica, tot i que reconeix que el Barça "ho condiciona tot".
Explica també que, per a ell, el més important no són les copes, sinó les experiències i tot el que aprens i vius. "Els que van parlar malament de tu se n'oblidaran", assegura, i afegeix: "si Víctor Valdés, el porter més gran de la història del Barça, ha estat oblidat, ¿com no s'oblidaran de mi?". Quan això passi, si passa, Bojan explica que quedarà ell i el seu orgull dels moments únics que moltíssims futbolistes no han viscut mai.
Bojan Krkic: «Vaig tenir atacs d'ansietat, però el futbol no està interessat en això»
Societat
El davanter se sincera en una conversa a "The Guardian"
ARA A PORTADA
-
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
Publicat el
18 de maig de 2018 a
les 22:07
Et pot interessar
-
Societat
Mor un jove en caure-li a sobre una paret mentre rehabilitava una casa al Pallars Sobirà
-
Societat
Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
