Les instal·lacions del Camp d’Esports no estan ben cuidades. És la denúncia que fan els afeccionats de l’Europa que el passat diumenge van visitar l’estadi lleidatà per assistir al partit del seu equip contra els lleidatans (0-2).
Els seguidors van lamentar el tracte rebut alhora que es van queixar de les males condicions dels seients, bruts des de fa temps a jutjat per la brutícia acumulada i alguns d’ells, trencats. El club porta mesos queixant-se del mal estat d’alguns espais de l’estadi.
L’afició de l’equip de Gràcia ha lamentat el tracte rebut per part del Lleida Esportiu, que els va tenir tancats en una zona de l’estadi sense, diuen, deixar-los moure. També denuncien un “abús” en el preu de les entrades.
Denuncien el mal estat de les cadires del Camp d’Esports
Esports
Brutes des de fa mesos i algunes d’elles, trencades
ARA A PORTADA
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
-
Societat Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences ACN
Publicat el
22 de setembre de 2021 a
les 15:32
Et pot interessar
-
Esports
El Lleida CF fa un pas més per jugar al Camp d’Esports
-
Esports
La pantalla gegant de la Paeria de Lleida canvia el català pel castellà entre aplaudiments
-
Esports
Argentina, favorita per història: «Si guanya, es confirmarà una de les grans constants dels Mundials»
-
Esports
Lleida, al costat d’Espanya: la Paeria instal·larà una pantalla gegant per veure la final del Mundial
-
Esports
Un Mundial sense futbolistes lleidatans
-
Esports
El nou Lleida CF es posa en marxa: «El sentiment continua viu»
