El Lleida Esportiu no té previst desembutxacar diners per pagar els exjugadors Javier Rami, Carlos Rodríguez i Óscar Vega, que aquesta setmana han denunciat a l'entitat davant l'Associació de Futbolistes Espanyols (AFE) per impagaments. El club ha fet públic un comunicat en el que considera que els contractes amb aquests tres jugadors estan liquidats. En aquest sentit, l'entitat diu que a Rami se li va pagar tot el deute el 30 de juny, i que amb Rodríguez i Vega "es va rescindir i liquidar" el deute "de mutu acord".
Altra cosa és la situació de set exfutbolistes de l'equip; Molo, Fuster, Bosch, Marc Martínez, Onwu, Suárez i Urko. Tots ells han presentat una reclamació davant l'AFE per impagaments, una acusació que el club no desmenteix. De fet, l'entitat assegura tenir els diners i que si fins ara no s'ha resolt aquesta situació és perquè no s'han pogut acordar les liquidacions de forma personal. Aquest extrem ja ha estat negat per alguns jugadors com Molo i Fuster, que han assegurat (i presentat imatges) que s'han intentat posar en contacte amb el president Albert Esteve sense que mai no hi hagi hagut resposta.
El club té ara l'obligació d'abonar les quantitats que deu als jugadors. En el cas que no ho fes, la directiva rebria un bloqueig per poder fitxar durant el mercat d'hivern, una possibilitat que es contempla des de la presidència vist el mal inici de temporada que ha fet l'equip.
El Lleida dóna per liquidats els contractes amb Rami, Rodríguez i Vega, que han denunciat impagaments
Societat
El club considera que ja no ha d'abonar res a aquests futbolistes | L'entitat sí que ha de pagar el deute a altres set jugadors si vol fer noves incorporacions durant el mercat d'hivern
ARA A PORTADA
-
Política Lleida aprova les Ordenances Fiscals del 2027 amb l’abstenció d’ERC i Junts i el rebuig de la resta de l’oposició Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
- Àlvar Llobet i Sotelo
- Responsable de NacióLleida
Publicat el
26 de novembre de 2016 a
les 00:54
Actualitzat el
26 de novembre de 2016 a les
01:17
Et pot interessar
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
