El Lleida Esportiu ha incorporat el davanter Carlos Rodríguez, de 27 anys, procedent de l’UCAM Murcia. El jugador és natural d’Elche de la Sierra (Albacete), i s’ha compromès amb l’entitat blava fins a final de temporada.
El manxec, abans de la seva arribada al conjunt murcià el darrer estiu, va ser jugador del CD Atlètic Balears, amb qui va marcar 12 gols la campanya passada i del CD Alcoyano.
Segons Jordi Esteve, director esportiu del club lleidatà, Carlos Rodríguez es tracta d’un futbolista "versàtil en la part ofensiva", ja que s’adapta "a les dues bandes", i també "en punta". Així mateix, ha subratllat la "la capacitat golejadora i la velocitat" com les principals característiques del nou fitxatge del bloc de la Terra Ferma.
El Lleida Esportiu fitxa el davanter Carlos Rodríguez
El jugador té 27 anys i arriba de l'UCAM Múrcia
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de febrer de 2016 a les 19:33
Et pot interessar
-
Esports
L’Atlètic Lleida tanca la venda d’entrades al Sant Andreu per motius de seguretat
-
Esports
Gabri, a un pas de la destitució
-
Esports
Els Márquez conquereixen casa seva
-
Esports
El Lleida CF planta batalla al líder però torna de Badalona de buit
-
Esports
L’AEM denuncia una situació “discriminatòria” per l'ús de l'estadi mentre l’Atlètic Lleida inicia el ressembrat
-
Esports
L’Atlètic Lleida cau amb honor davant l’Espanyol en una gran nit de Copa
