El Lleida Esportiu ha trencat aquest diumenge la bona dinàmica de resultats de les darreres setmanes perdent contra l’Hércules per 0 a 1. Els d’Ángel Viadero han completat un partit molt fluix al Camp d’Esports i no han aconseguit sumar cap punt.
El conjunt del País Valencià ha estat millor en molts moments del matx, i aquesta superioritat s’ha vist premiada amb un gol de Riera al minut 24. Els blaus han intentat fer l’empat i han estat a punt d’aconseguir-lo, però les intervencions del porter i el poc encert dels davanters han impedit que el Lleida Esportiu s’estrenés al marcador. El partit ha acabat amb dos expulsats, un per cada equip.
Amb aquest resultat, els lleidatans es queden amb 34 punts, a un de la zona de plau-out, que actualment l’ocupa l’Alzira.
El Lleida Esportiu perd a casa i no s’allunya dels problemes per salvar-se
Un gol de l’Hércules a la primera part condemna els blaus, que continuen a prop del play-out
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’abril de 2023 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Esports
L'Hiopos Lleida tornarà a jugar a l'ACB la propera temporada
-
Esports
1,8 milions per sobreviure: les claus del relleu a la propietat del Lleida CF
-
Esports
Invasió de camp i batusses al Camp d'Esports després del partit del Lleida CF
-
Esports
El Lleida CF anuncia l’acord amb un inversor que «salvarà» el club
-
Esports
El Lleida CF baixa de categoria i jugarà a la lliga Elit
-
Esports
L'Atlètic Lleida es queda en propietat l'escut de la UE Lleida
