El Lleida Esportiu ha iniciat l’any 2016 sumant un punt davant la Pobla de Mafumet al Camp d’Esports (1-1), en un xoc on els d'Imanol Idiakez han disposat de clares ocasions per haver guanyat. Els blaus han acabat tancant la primera volta amb la suma d’un punt que els manté una nova setmana en llocs de play-off d’ascens.
El conjunt de la Terra Ferma ha aconseguit desactivar el joc dels visitants. Així, Vega ha vist com Nauzet treia la mà per desviar el seu cop de cap, i a continuació, una pena màxima picada per Marc Martínez marxava alta. Albístegui, també de cap, rematava fregant el pal, i abans del descans, el poblenc Cristian enviava una xilena a fora.
Els lleidatans han iniciat la segona part creant perill, però Nacho ha avançat els tarragonins amb un fort xut després d'una gran acció individual a l’àrea. A partir d’aquí, els lleidatans s’han bolcat en atac, amb una falta picada per Fuster que ha tret el porter, i la igualada, obra de Colinas, amb un toc suau aprofitant una passada entre línies de Diego Suárez. Urko Arroyo ha tingut el 2 a 1 a les seves botes amb una canonada, però ha topat de nou amb un inspirat Nauzet, que ha evitat la victòria dels de Ponent, que ja porten nou jornades consecutives invictes.
El Lleida tanca la primera volta en zona de play-off
Esports
Els d'Idiakez aconsegueixen un empat a 1 contra la Pobla de Mafumet en un partit on han dominat el joc
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de gener de 2016 a
les 15:28
Et pot interessar
-
Esports
La pantalla gegant de la Paeria de Lleida canvia el català pel castellà entre aplaudiments
-
Esports
Argentina, favorita per història: «Si guanya, es confirmarà una de les grans constants dels Mundials»
-
Esports
Lleida, al costat d’Espanya: la Paeria instal·larà una pantalla gegant per veure la final del Mundial
-
Esports
Un Mundial sense futbolistes lleidatans
-
Esports
El nou Lleida CF es posa en marxa: «El sentiment continua viu»
-
Esports
Robert Martínez diu adeu a Portugal després de caure contra Espanya
