El Lleida Esportiu ha perdut aquest diumenge al Camp d'Esports contra el Castelló per 0 a 1 i es complica el play-off. Els lleidatans han completat un partit molt discret en el que s'ha vist les seves mancances et atac.
Els valencians, en canvi, s'han avançat al marcador per mediació de César Díaz, que ha aprofitat una badada defensiva per marcar el gol que ha acabat donant la victòria al seu equip.
Els de Joan Carles Oliva han sortit a la segona part amb més ànim de cara a porteria, però el gol els hi ha estat esquiu i s'han quedat sense puntuar en el que ha estat una altra ensopegada de l'equip, que poc a poc es va complicant la vida. L'afició ha acomiadat l'equip amb una sonora xiulada amb mocadors blancs.
Els lleidatans es queden cinquens i ja estan a dos punts de la quarta plaça.
El Lleida torna a ensopegar al Camp d'Esports i es complica el play-off
Els de Joan Carles Oliva cauen contra el Castelló per 0 a 1 i ja estan a dos punts del quart classificat
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2019 a les 18:43
Et pot interessar
-
Esports El Lleida CF no garanteix, encara, la continuïtat del club: «No hi ha cap acord»
-
Esports El Lleida CF confia en pagar als jugadors el 30 de juny
-
Esports El Lleida CF vol esgotar les possibilitats de salvació amb la Paeria i la Diputació
-
Esports Marc Márquez imposa la seva llei a Motorland i reforça el lideratge del Mundial
-
Esports Robert Martínez, de Balaguer a la glòria europea
-
Esports Les opcions del futbol a Lleida per la temporada vinent