Els germans Esteve donen senyals de reacció enmig del desastre en què s’ha convertit el seu club, el Lleida Esportiu. Els propietaris de l’entitat no donen la cara però sí han començat a fer gestions per evitar la desaparició; al·legar a la Paeria de Lleida les raons dels incompliments del conveni i iniciar els pagaments de la segona nòmina als futbolistes.
Aquestes dues gestions estan encaminades a evitar que l’ajuntament faci fora el Lleida Esportiu de l’estadi i frenar la més que probable expulsió de la lliga atès que la Federació Espanyola de Futbol no permet disputar partits als equips que tenen futbolistes amb un mínim de tres nòmines sense percebre.
Les voluntats de l’empresari gallec, Luis Pereira, de comprar el club, no sembla que hagin de ser ateses pels Esteve, que es tanquen en banda. Aquest dijous han acomiadat dos jugadors amb qui han arribat a un acord per rescindir el contracte. El Lleida Esportiu està a la UCI, però respira i apunta a una dèbil millora.
[noticia]45816[/noticia]
Els Esteve reaccionen a temps
Els propietaris del Lleida Esportiu comencen a pagar el segon mes i ja han presentat al·legacions a la Paeria per evitar l’expulsió del Camp d’Esports
ARA A PORTADA
-
Atrinxerat amb una ballesta a Lleida després de trencar una ordre d'allunyament Oriol Almacellas Verdés
-
Mollerussa afronta tensions i mancances en el primer govern en minoria de Solsona Oriol Almacellas Verdés
-
-
-
Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 02 de desembre de 2021 a les 23:07
Et pot interessar
-
Esports Les opcions del futbol a Lleida per la temporada vinent
-
Esports Després dels tècnics, els jugadors: el Lleida CF acomiada tota la plantilla
-
Esports El Lleida CF desmantella l'equip tècnic
-
Esports El Lleida CF fracassa en les negociacions i s’aboca a la desaparició
-
Esports L'Atlètic Lleida podria pujar a Segona RFEF a costa del Lleida CF
-
Esports El col·lectiu «Amics del Lleida» impulsa un nou club de futbol per començar a Quarta Catalana