El Lleida Esportiu juga aquest dissabte un dels partits més importants de la seva història.
L'equip juga a partir de les quatre de la tarda al camp de l'Atlètic Llevant amb l'obligació de guanyar si no vol veure's abocat al descens de categoria. Amb 31 punts, els de Molo estan en una situació molt compromesa a la lliga, cinquens classificats i lluny dels dos llocs que donen accés a la Primera Divisió RFEF. Un empat o una derrota deixaria l'equip a mercè d'una complexa carambola de resultats en les dues darreres jornades de competició.
L'equip arriba a aquest partit amb quatre baixes i després d'un confinament de deu dies provocat per un cas de contagi de Covid-19. El virus ha afectat dos jugadors en aquests darrers dies. Molo, que ja intueix que s'acaba la seva etapa com entrenador al Camp d'Esports, ha assegurat que les baixes "són importants" alhora que ha avisat que els jugadors han estat deu dies aturats i més de vint sense competir en partit de lliga.
Final per al Lleida Esportiu; guanyar o baixar
Els de Molo necessiten vèncer l'Atlètic Llevant per continuar optant a mantenir la categoria
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
14 de maig de 2021 a
les 23:41
Actualitzat el
14 de maig de 2021 a les
23:49
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
