L’entrendor del Lleida Esportiu, Gabri, reconeix que el seu equip “no està al nivell de la competició a nivell defensiu”. Després de la derrota per 3 a 0 contra l’Andratx, el tècnic ha instat els seus jugadors ha millorar “de manera urgent” per revertir una situació que l’ha portat al fons de la classificació.
El Lleida Esportiu ha sumat dos punts dels 12 possibles i ha demostrat unes mancances sobre el terreny de joc que ha posat en alerta afició, tècnics i directiva. Gabri ha acusat els seus jugadors d’arribar al camp del club Balear sense tensió i amb una actitud que l’ha fet alertar-los de la importància del partit. Creu que l’hora del matx i el canvi d’hàbits no han ajudat els seus homes a preparar el partit amb la concentració necessària.
El tècnic ha explicat que aquesta derrota “ha de fer reflexionar l’equip” per millorar de cara a les properes jornades.
Gabri, molt dur amb els futbolistes: «No estem al nivell de la competició en defensa»
El tècnic acusa els jugadors d’arribar sense tensió al camp de l’Andratx
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 26 de setembre de 2021 a les 20:42
Et pot interessar
-
Esports El Lleida CF obre el carnet en línia per accelerar l'arribada de socis
-
Esports Marc Márquez ja tanca el cercle: el que ha de fer per guanyar el Mundial
-
Esports El Camp d’Esports es rebel·la: mocadorada contra Larrosa i derrota
-
Esports Marc Márquez, a tocar del títol: què necessita per ser campió?
-
Esports El Lleida CF denuncia que la Paeria vol expulsar-lo del Camp d’Esports
-
Esports Plata històrica del Twirling Lleida a la Copa de les Nacions de Torí