"Celebrem la victòria com si fos una final. L'esforç dels futbolistes ha estat molt gran. S'ho mereixen"
"La primera part no m'ha agradat. El rival jugava molt fàcil i hem notat la pressió de la classificació. A la segona hem millorat, i ens hem tret els complexos"
"Hem intentat jugar i crear ocasions i en la darrera jugada ens hem endut el partit. Té gust a glòria"
"Nosaltres havíem d'intentar remuntar. Hi crèiem i hem tingut el premi final. Estic content pels meus jugadors"
"La victòria desencalla els futbolistes tot i el dramatisme del final. Hem d'aconseguir, però, que la reacció no vingui després d'un gol en contra sinó des de l'inici del partit"
Gustavo Siviero: «Celebrem la victòria com si fos una final»
La roda de premsa del tècnic del Lleida Esportiu en cinc frases
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 02 de desembre de 2016 a les 21:11