Protecció Civil de la Generalitat ha activat l'alerta del pla Inuncat davant de les prediccions del Servei Meteorològic de Catalunya de pluges que poden superar els 20 litres per metre quadrat en 30 minuts en tota la Franja de Ponent, de nord a sud de Catalunya.
Segons ha informat en un comunicat, les precipitacions ja han començat a entrar des d'Aragó per ponent i a mesura que es vagi acostant la nit augmentaran en intensitat i extensió.
Així, les pluges afectaran, sobretot, la Vall d'Aran, l'Alta Ribagorça, el Pallars Sobirà, el Pallars Jussà, l'Alt Urgell, la Noguera, el Segrià, el Pla d'Urgell, l'Urgell, les Garrigues, la Terra Alta, la Ribera d'Ebre, el Baix Ebre, el Montsià i el Priorat.
Activada l'alerta del pla Inuncat per fortes tempestes
Les pluges poden superar els 20 litres per metre quadrat en 30 minuts
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2015 a
les 20:54
Actualitzat el
31 de juliol de 2015 a les
20:56
Et pot interessar
-
Política
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega
-
Política
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat
-
Política
Treballem per Balaguer abandona el govern i deixa el PSC en minoria
-
Política
Absolt l’exalcalde d’Alcarràs d’amenaces i coaccions a dos urbans del poble
-
Política
Larrosa confirma l’inici de les obres a Torre Salses i consolida els pressupostos per al 2026
-
Política
Natàlia Lloreta, nova cap del gabinet de l’alcalde de Lleida
