L'Ajuntament de Lleida ha anunciat la concessió de 35 distincions honorífiques per a l'any 2024, en reconeixement a persones i entitats que han destacat per la seva tasca i implicació amb la ciutat i en els seus respectius àmbits de treball. El paer en cap, Fèlix Larrosa, ha signat el decret que inicia el procés formal per a l'atorgament d'aquestes distincions.
Entre els guardonats, es destaca l'exalcalde Àngel Ros, proposat per rebre la medalla de la ciutat. Aquest decret d'alcaldia no només detalla els candidats, sinó que també posa en marxa l'expedient necessari per acreditar els mèrits i finalitzar el procediment, que haurà de ser aprovat definitivament en el Ple municipal.
Les distincions proposades es divideixen en diverses categories, amb un total de 24 medalles i 11 plaques. Aquestes reconeixen contribucions significatives en àmbits tan diversos com la pagesia, l'educació, la cultura, els esports i la ciència, entre altres.
Àngel Ros candidat a rebre la medalla de la ciutat
La Paeria de Lleida proposa concedir 35 distincions honorífiques per aquest 2024
ARA A PORTADA
-
L'asfíxia del petit comerç: el sector sacrifica el seu marge per frenar la crisi energètica Àlvar Llobet i Sotelo
-
Escac al camp català: el conflicte al Pròxim Orient dispara els costos de producció Àlvar Llobet i Sotelo
-
Diversificació i innovació: la recepta de la maquinària agrícola per superar Trump Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
«Salaris de privada per a una gestió pública»: les residències Balàfia es rebel·len contra l'asfíxia laboral Redacció
Publicat el
06 d’agost de 2024 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Política
Alba Pijuan es regira contra la moció de censura: «És un pacte contra natura»
-
Política
Junts i la CUP li prenen l’alcaldia de Tàrrega a ERC: Rosa Maria Perelló serà l’alcaldessa
-
Política
Els pressupostos preveuen 163 milions a Ponent: consulta les inversions
-
Política
El PSC es queda sol en la defensa del centre comercial de Lleida
-
Política
L'oposició tomba l'augment salarial dels regidors del govern de Balaguer
-
Política
Perilla l’alcaldia d’Alba Pijuan a Tàrrega després de perdre la moció de confiança
