Àngel Ros ha fet efectiva la renúncia a l'alcaldia de Lleida després de ser nomenat ambaixador d'Espanya a Andorra pel Consell de Ministres. Ros, que s'ha acomiadat aquest dissabte, assegura que "no canviaria per a res" tota la tasca d'alcalde d'aquests més de 14 anys. Àngel Ros ha fet un símil futbolístic i ha dit que ja no és l'entrenador de l'equip i que el govern municipal té "banqueta suficient" per tirar endavant un projecte "il·lusionant".
En aquest sentit, no s'ha volgut mullar sobre la seva successió i ha assenyalat que li pertoca al partit prendre aquesta decisió. El fins ara alcalde ha estat acompanyat d'alguns membres del seu govern, entre els quals la primera tinent d'alcalde, Montse Mínguez, que passa a ser alcaldessa en funcions i que estava visiblement emocionada i també el segon tinent d'alcalde, Fèlix Larrosa.
Tots dos són els candidats amb més números per rellevar Ros al capdavant de la Paeria. Ens els propers dies se celebrarà un ple per acceptar la renúncia de Ros i, posteriorment, se n'ha de convocar un altre per investir el nou alcalde o alcaldessa.
Àngel Ros: «No canviaria per a res aquests quasi 15 anys però tot té un final»
El fins ara alcalde de Lleida renuncia al càrrec i diu que el govern té "banqueta suficient" però no es mulla sobre la seva successió
- Àngel Ros, exalcalde de Lleida -
- ACN
ARA A PORTADA
-
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Cinc detinguts pel matrimoni forçat d'una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky Redacció
-
-
Helena Kirchner obre les Festes del Sant Crist reivindicant el valor del passat com a clau per entendre el present Àlvar Llobet i Sotelo
-
El psiquiatre acusat d'estafar un pacient a Lleida torna a negar-ho a la repetició del judici Redacció
Publicat el 05 d’agost de 2018 a les 20:01
Actualitzat el 05 d’agost de 2018 a les 20:02
Et pot interessar
-
Política
ERC exigeix al govern de Lleida que compleixi amb l’enderroc de l’antiga discoteca de Gardeny
-
Política
Lleida reduirà a la meitat el temps de tramitació per a nous projectes empresarials estratègics
-
Política
Jordina Freixanet, candidata d'ERC a Lleida per a les municipals del 2027
-
Política
El Govern crearà quatre noves seus corporatives i tres noves OAC a la vegueria de l'Alt Pirineu i Aran
-
Política
Illa referma el seu compromís amb projectes com els Canals d'Urgell, Torreblanca i l'estació intermodal de Lleida
-
Política
La Paeria redueix la taxa variable d’escombraries i congela els principals impostos per al 2026
